Де ж можна зустріти дизель-генератор
Дизель-генераторні установки безперервної дії - гарне рішення для великих площ.
Пристрої цього типу в побуті менш популярні, ніж представлені раніше попередники. Їх покупка щодо дорога і в разі аварійного електропостачання ці вкладення швидко не окупляться. Вы можете заказать и купить дизельный генератор по не дорогой и выгодной цене. Звичайно, у цього двигуна низьку витрату палива і трохи менша ціна на дизельне паливо в порівнянні з бензином. Однак виникає питання, чи варто переплачувати окремим користувачам, щоб в подальшому знизити експлуатаційні витрати? На наш погляд, немає, якщо тільки перебої з електрикою трапляються дуже часто, і вони теж дуже тривалі.
Так де ж можна зустріти дизель-генератор? З їх допомогою не важко забезпечити харчування великих будівельних об'єктів (наприклад, лікарень), великих заходів на відкритому повітрі або середніх підприємств. У таких місцях в основному використовуються стаціонарні агрегати, тому саме там відмінно підійдуть приводи з самозаймання.
Дизель-генератор має ряд переваг, про які не можна забувати. Ми помітили, що у цих двигунів мало палива. Це безпосередньо пов'язано з конструкцією приводу, високим ступенем стиснення і більшою ефективністю. Завдяки цьому ми можемо генерувати певну потужність при низьких витратах на обслуговування пристрою в порівнянні з бензиновими автомобілями. Щоб довести це, ми можемо провести невелике моделювання витрат, пов'язаних з купівлею палива для обох типів цих машин, адаптованих до безперервній роботі, а не до аварійного електропостачання (в нашому прикладі нехай це буде 8 годин). Припустимо, що наші невеликі електростанції мають потужність близько 6 кВт, що відповідає витраті палива близько 1,2 л / год для дизельного двигуна і 3 л / год для бензинового двигуна. За даними на 11 січня 2018 р середня ціна на сиру нафту в Польщі становить 4,59 злотих, а на другу суміш - 4,71 злотих.
Отже, скористаємося наступною формулою:
середня витрата пального на годину x ціна на паливо x кількість годин роботи = добові витрати на технічне обслуговування агрегату
Дизель: 1,2 л / ч x 4,59 злотих / лк 8 год = 44,06 злотих
Бензин: 3 л / ч x 4,71 x 8 год = 113,04 злотих
Як видно з наведеного вище прикладу, експлуатаційні витрати, пов'язані з генератором, оснащеним дизельним двигуном, набагато нижче, ніж у його прямого конкурента. Так що якщо ми дбаємо про низьких витратах на покупку агрегату, бензинова модель виявляється більш прибутковою, а коли для нас важливі експлуатаційні витрати, то дизельний агрегат - кращий вибір. Від згоряння дизель-генератора невисока, тому витрати на покупку живильної його суміші не повинні лякати користувача.
Популярні «вугілля» міцніше бензину. Як правило, вони служать довго, а збої в них позначаються вкрай рідко. Їх конструкція нагадує моделі, використовувані в промисловості, тому перевірки проводяться в дуже тривалих масштабах. Їх рекомендується робити приблизно через 200 годин роботи. Висока міцність і низьку витрату палива - не єдині сильні сторони такої техніки. Виникаючі в ній дефекти дуже легко виявити і усунути, оскільки двигуни, встановлені в цих машинах, не мають ні свічки запалювання, ні котушки запалювання.
Може здатися, що дизель має тенденцію жартувати взимку при запуску. Однак виробники генераторів задумалися і часто встановлюють в стаціонарні моделі спеціальний нагрівач. Його завдання - нагріти суміш до такої міри, щоб запустити двигун не було проблемою.